WILD HEART'S CAN'T BE BROKEN



Är invalid i hjärnan idag. Den strejkar. Vill ha mer i lön atagligen, i form av sömn och food. Jaja. Har ni märkt vilken egoflow min blogg har fått? Pretty bad tyckte jag men sen kom jag på att min blogg alltid kommer att vara egoflow, för den är ju min och skriven av mig. Höhö. Jaja. Om två weeks ska nikons d90 få flytta hem till mig. Om jag kan makea up min mind så att säga, antingen den eller canon eos 550d. Vi får se liksom. På onsdag byter jag hårfärg och klipper mig lite. Fast inte så överdrivet mycket. En centimeter för mycket brukar sluta i tårar. För att undvika det brukar jag dra den här när jag hotar stackarn som ska klippa mig att om det blir en halv millimeter för kort så är det fett med spö som gäller. Funkar aldrig för jag och mina femtiofyra kilo är inte så världsskrämmande liksom, man det är tanken som räknas. På onsdag jobbar jag min sista dag också. Känns emo. Har träffat apbra mycket nytt folk och det har varit galet kul. För att inte tala om mina cash nu såhär i efterhand. Hoho. Jaja vi får se, finns en femtiofemtio att jag får jobba kvar. Håller tummarna.

Kommentarer
Postat av: NICOLINA

rekomenderar 550D starkt! Grrrrrrymt bra!

2010-08-17 @ 10:37:48
URL: http://nicolinaslillaskrivbok.blogg.se/
Postat av: maya

din blogg är AWESOME!

keep it up! <3

2010-08-17 @ 19:20:57
Postat av: AMANDA FALK

Goood morning ♥

gud vilka härliga bilder!!

Ha en grymt bra lill-lördag ;-)

2010-08-18 @ 08:45:36
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback