QUIT YOUR JOB BUY A TICKET GET A TAN FALL IN LOVE NEVER RETURN



Jag blir så arg när jag tänker på hur många människor det är därute som skulle ge hela sitt hjärta för kärlek i vilken sekund som helst. Och hur många det är som inte gör det. Alla dessa som letar, snubblar, inte hittar och som så gärna vill. Jag blir så arg när jag tänker på dem. På hur många det är och på vad det innebär att så många personer går runt och slösar sin kärlek på ingenting alls. Så många som vill bli älskade och omtyckta och så många som så gärna skulle älska och tycka om. Jag blir så arg på dem, så argargarg när jag tänker på hur mycket kärlek det finns i deras hjärtan och som de aldrig delar med sig av. Och hur många som kunde sluppit känna sig ensamma om de bara gjorde det. Jag blir så arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback