Du är det finaste jag vet när allt annat här är falskt och fel



Shululu. Har fetaont överallt, är fetatrött och tyckte att feta passade fetabra in på hur allting käns idag. Fett. Höhö. Har hängt i skolan, hängt på jobbet och hänger nu här hemma. Ont har jag för att jag hängde på bodyjoy igår. Blö. Egentligen ville jag bara skriva detta inlägg och be lite om ursäkt för att jag bara rebloggar här. Gamla bilder typ all the time. Förlåt! Men sommaren är fetaslut och världen är typ grå. Det regnar hela tiden och jag går i skolan nu så har inte lika mycket tid. Dessutom kliar det inte lika mycket i fingrarna när jag vet att jag om ett tag kommer att byta kamera. Cheata mot min lilla Olympus typ. Men så är i alla fall läget. Hoppas ni inte dör över det. Kommer igen, i always do liksom. Nu vill jag ha cola. Fett mycket. Fasen. Vi har ingen. Abstinens.

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha!

din blogg är så bra. du är så bra, amanda :)

2010-08-27 @ 00:44:29
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback