CARE IF YOU DARE


Haha fyfasen. Snyggare har vi sett.


Tjenis. Det är ju nästan pinsamt vad jag uppdaterat dåligt här de senaste dagarna. Men innan det tycker jag att jag leverade rätt mycket bilder så det kanske jämnar ut sig i längden. Annars då? Jag har spenderat de sista dagarna på lovet på inte så mycket alls och idag satt jag i Upplandsväsby ett antal timmar och drack gratiscola. Fråga mig inte vad jag gjorde där. Igår satt jag och återupplivade gamla minnen genom att spela crash bandicoot. Och sedan när det dag var dags för lite dator så började virusprogrammet waina om att det inte fungerade så jag vågade inte annat än stänga av skiten. Jag och mina 15 hjärnceller har ju redan lyckas få spionprogram och trojaner twice i år. Och jag tror nog inte att min datanisse till pappa skulle ha någon större lust att laga datorn en tredje gång. Nu kom jag hem för ett litet tag sen och strax ska vi sätta upp lite hyllor och stuff på väggen i mitt rum, när jag ändå var i upplandsväsby så tog vi en tur till Ikea barkarby. Yes, det är great. vi hörs folk. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback