tell me how many frogs do i have to kiss before i find my prince



hej på er! idag har jag varit hemma hos elin och vi har spelat gitarr och ätit glass. solen har skinit också och det är bara för bra, inte är det långt kvar till sommarlovet heller. det är bara toppen helt enkelt! alldelles strax börjar ett program på tvåan om fotografen anders petersen, funderar lite på ifall jag ska titta och det får nog bli så om inget annat dyker upp.  en knäpp sak är att jag har fått en blåsa mitt på tungan. ( oooh, vad intressant ) haha, men i vilket fall som helst så gör det ont när jag äter och det är konstigt att jag lyckats få en blåsa just där. D: menmen, hoppas ni får en dunderbra fredagkväll hörni! kram 

Kommentarer
Postat av: Kamilla - Fotoblogg

Mysig bild =)

2009-05-16 @ 14:06:31
URL: http://kamillush.blogg.se/
Postat av: Alicia

Tack, vad glad jag blir! :D



Fin blogg, och fin bild!

2009-05-16 @ 17:42:40
URL: http://soetkofta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback