what i thought was a dream was it real as it seems



hejsan kompisar. elin och jag vaknade tio idag och då åt vi först lite frukost och sen satte vi igång med att färga håret. vi hade ju valt att färga samma färg men eftersom att elin hade väldigt ljust hår innan så blev ju hennes färg lite ljusare. i vilket fall som helst så blev vi båda supernöjda! sen klockan ett åkte elin hem till sej och jag tog bussen in till stan där provfilmningen skulle vara. man fick först skriva lite på ett papper om sej själv, ni vet adresser och telefon nummer och sådant, och sen fick man två och två gå in i ett annat rum och läsa upp en dialog för en tjej som filmade. när jag gick in där tänkte jag att oj, jag är ju inte ens nervös men när vi var klara och fick gå ut därifrån skakade hela jag så jag hade nog fel ändå. i alla fall så vet jag inte riktigt hur det gick, dialogen var ganska lång och vissa delar gick bättre än andra så jag kan verkligen inte säga om det gick bra eller dåligt. dom sa i allafall att om det blev någonting så skulle man få veta det på mejlen inom två veckor så nu får ni hålla alla tummar och tår för min skull nu! imorgon ska jag och elinpelin åka in till storstaden och titta i affärer, förhoppningsvis så komme en jacka att få följa med hem också.

kramkalas

Kommentarer
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Urnsyggt foto Amanda! Gillar det verkligen!



Sv; Tack så mycket! Det blev den första ögonfärgen som hamnade i slutresultatet :)



Kram /Matilda

2009-03-29 @ 18:45:26
URL: http://myphoto.blogg.se/
Postat av: elina

superfin bild och blogg! :)

2009-03-29 @ 21:48:43
URL: http://eelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback