i don't wanna be the reason why.

nu är vi i piteå. på ett ställe som heter piteå havsbad. här finns det bad, ( såklart ) både innomhus och utomhus, karuseller, spelhallar, gokartbana och lite till. det är fint här också förresten! idag har jag tittat på gillmore girls hela dagen. eller ja, under den tiden som det tog att åka hit. vilket var i princip hela dagen. heh. och sen så har jag förresten läst ut harry potter nu. eller igår. jag hade glömt bort hur bra jag tyckte dom var. nä, nu ska jag sluta skriva, förlåt för världens rörigaste inlägg men allt är nog lite rörigt just nu. i allafall i mitt huvud. jag saknar alla er därhemma också. kram ni är bäst!


Kommentarer
Postat av: Steffie

du är sööööt! :) och jag saknar dig massor! <3

2009-07-29 @ 02:49:58
URL: http://kungsteffie.blogg.se/
Postat av: Sofia

va fiin! <3

2009-08-01 @ 12:09:14
URL: http://sofiat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback