oh if you feel like it then please sing along


39 kronor för båda! mig <3 bokrean.

hejhej kompisar. idag tog jag mej upp ur sängen redan klockan tio. därför att jag skulle åka och träna. det blev ft i dag igen och den här gången fick vi prova att lyfta skivstänger, och eftersom jag är ungefär lika stark i armarna som en mask ( som vad jag vet inte har armar ) så gick ju det inte så bra... när jag tränat klart gick jag till min mammas jobb. där åt jag lite lunch och sen följde jag med henne och handlade. jag köpte böckerna ni ser på bilden och lite andra småsaker. efter att vi handlat åkte vi hem och gjorde tacos och sen kom våran granne hit och åt med oss. nu ska jag titta på en film och äta lite godis. kramis.

Kommentarer
Postat av: alice

åh.

jag vill läsa blod och död! D: <3

2009-03-04 @ 18:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback