the quiet scares me 'cause it screams the truth

hejhopp. idag är det måndag och trots det så har dagen varit riktigt bra och jag tror att det beror på vädret. jag längtar så himlans mycket till sommaren och idag sken ju solen och det var någorlunda varmt så man kunde tro att det nästan var vår i alla fall. och även om det inte är som sommar det är ju tusen gånger bättre än allt det tråkiga gråa som har varit hela helgen. den här veckan har jag ganska så mycket som måste göras med skolan men det känns som att allting kommer att gå ganska bra så jag hoppas det. nu har jag misnt en timmes läxor att göra och sen ska jag försöka äte lite middag också. puss på er.

Kommentarer
Postat av: Elin. L

du är Bättre!! :D<3

2009-02-09 @ 20:16:21
URL: http://alwayselin.blogg.se/
Postat av: Miranda

jag kommer med solsken till dej, du kommer med solsken till mej och vi har väntat hela vintern på solsken till oss =p<3

2009-02-11 @ 18:20:26
URL: http://mirandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback