so when do i give up what i've been wishing for?



hello dudes. imorgon, dagen före dagen med stort D så åker jag med familjen to the öland. vi ska hälsa på släkt och vänner och sen bär det av hemmåt igen på söndagen. kamera, dator och allt annat pick och pack man alltid måste ha med följer med men huruvida jag uppdaterar här är fortfarande lite oklart. fast jag tror inte ni bekymmrar er så mycket om det egentligen, för jag antar och hoppas att även ni spenderar tid med alla ni vill spendera tid med nu såhär vid  jul. ( haha, hur töntigt lät inte det där då? ) jaja, kram på er och ha en superdundermegabra jul nu fina ni! och så hörs vi när det nu blir, och det kan ju bli imorgon eller på söndag.. oklart som sagt. punkt slut

Kommentarer
Postat av: Jenny

Å vad spännande och se alla bilder sen då :)

Du får ha en hur bra jul som helst på Öland! kram <3

2009-12-23 @ 00:49:17
URL: http://nattkatten.blogg.se/
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Hoppas du fick en bra jul pa Öland =) Fina bilder förresten!

2009-12-28 @ 20:56:24
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback