losts and founds on saturday nights



tjaba snyggon, vet ni vad? (!!!) just idag fyller min blogg 1 år!
tänk vad mycket det är (om vi utgår från att jag uppdaterat en gång om dagen alltså.. heh..)!
det är ju bilder ifrån nästan trehundrasextiofem dagar!
och rubriker från i princip trehundrasextiofem olika låtar jag lyssnat på under året!
och även trehundrasextiofem inlägg där inte ens hälften har innehållit ett ord.
det ni!

jahapp, hur ska vi fira det här då? ska vi dra igång ett stort himla megaparty, fast cyber dårå?
eller ska jag kanske byta stil och börja skriva om pälsar och dagens outfittor (förlåt, outfittar) istället? hmm.. eller så säger vi som så att jag fortsätter som jag redan gör och hoppas att ni braiga läsare som följt med här ett tag nu väljer att fortsätta läsa! och så kan jag även ju passa på att berätta för er hur himlahimla glad jag är att ni väljer att läsa just min blogg, puss på er!

och ett stort fet jäkla grattis på min blogg! HELL YEAH

Kommentarer
Postat av: Elin L

GRATTIS till bästa bloggen med finaste bloggaren :D <3

2009-12-29 @ 13:57:41
Postat av: Stefan

Grattis grattis till VÄRLDENS snyggaste blogg.

2009-12-29 @ 18:46:20
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Grattis bloggen =)

2009-12-29 @ 20:32:34
URL: http://ellastankar.blogg.se/
Postat av: Jenny

OJ grattis till din fina blogg :D ♥

2009-12-30 @ 23:03:16
URL: http://nattkatten.blogg.se/
Postat av: Isaura

Hahaha "outfittor" hahaha. XD Du är grym, Aje! :D

2009-12-31 @ 12:11:43
URL: http://daluzreis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback