i love you 'till the end.

hej kompisar. nu är jag äntligen hemma. åtta timmar med buss tog det, och just nu är jag förskräckligt trött ( jag fick gå upp fem imorse ). imorgon och fram till på lördag så är det ung 08 och där kommer jag troligen att spendera tiden de kommande dagarna tillsammans med en massa fint folk! pussen

och jo juste, haha. jag skrev ju förut att jag bestig berg. på ett ställe vi var på i norge så fanns det en väldigt massa berg, och några av dom var inte sådär mega enormt höga så en dag bestämde jag och de andra oss för att knata upp där. och det tog sin lilla tid men det var det verkligen värt för det var så fint däruppifrån. hihi. :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

ouf shit vad vackert :D

2009-08-17 @ 01:19:40
URL: http://nattkaten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback