you don't know what it's like when your heart breaks


jag har haft turen att få världens finaste och bästaste vän!

hej kompisar. här kommer ett sånt här sent inlägg igen, förlåt! jag har knappt varit hemma och idag så jag skyller dendåliga uppdateringen på det. redan klockan elva idag så hade jag knatat ner till centrum för att möta världens bästa isa som jag skulle träffat där. men hon ringde och sa att hon försovit så jag gick hem till henne istället. väl där så myste vi bara och tittade på tv och pratade om allt möjligt. lite guitar hero hann vi spela också och usch vad jag är dålig på det. runt fyra åkte jag hem till mej och åt middag och sen bar det av till träningen som jag egentligen inte borde gått på eftersom att jag knappt kan prata, min hals försöker nog döda mej. efter träningen så kom min pappa och hämtade mej och nu sitter jag här hos honom. imorgon bär det av till öland och vi har inget som helst planerat förutom att vi ska hälsa på lite släktingar på min låtsasmammas sida. kramar till alla

Kommentarer
Postat av: Elin. L

Åhh :') Du är världens bästa vän, jag älskar dej <3

2009-04-09 @ 15:55:32
URL: http://elinlandqvist.blogg.se/
Postat av: Isaura

Jag hade jätteroligt med dig, sötnos. <3

2009-04-09 @ 23:37:47
URL: http://isaprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback