and we'll just laugh along because we know that none of them have felt this way



hejsan kompisar. min förklaring till den dåliga bloggningen den här helgen är att jag inte har gjort något endaste roligt och det gör ju så att det inte finns något att skriva och berätta om. iförsej har det varit ganska så skönt att bara ta det lugnt  andas ut liksom men det drabbar ju er mina söta läsare, så förlåt. det lilla som jag faktiskt har gjort nu är att jag var på landet lite snabbt bara och hälsade på världens bästa josefin, har inte sett människan på år och dagar känns det som. i alla fall så var det supermysigt, vi tittade lite på tv och sen satt vi och pratade mest. jag knäppte några kort med hennes nya systemis från nikon också, den var bra och så men faktiskt så tycker jag fortfarande bättre om min lilla egna från olympus. nu ska jag äta glass! kramkalas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback